joi, 17 noiembrie 2011

Love in carousel chapter 2

19                                       2

Am aranjat fiecare dovlecel fioros pe langa peretii scolii pe care i-am tapat cu dantela neagra.Liliecii pe care i-am gasit intr-a sasea si a saptea cutie i-am catarat sus pe tavan,iar acel zombi l-am pus la intrarea in incinta ca lumea sa se sperie de el cand intra la ore,asa cum am facut eu si Jennie.Ma distram de minune admirand munca noastra.
 Am intrat impreuna cu prietena mea la ora de istorie a domnului Daquan.Ne-am asezat in primele banci din clasa.In urma noastra venise si Kemp si gasca lui.Pentru simplul fapt ca nu intrase domnul Daquan in clasa inca,m-am ridicat din banca mea si m-am dus sa il salut printr-un sarut dulce.El m-a luat in brate si si-a lipit buzele de ale mele.Avea gust de bere ceea ce insemna ca tocmai ce a fost la un bar cu Grady si Nick.Am gemut fara sa vreau si mi-am plimbat degetele prin parul lui moale tocmai spalat.El s-a desprins din sarut si mi-a cuprins capul cu palmele lui mari si protectoare.M-a luat apoi de mana si m-a condus la locul meu din prima banca alaturi de Jenn,pe care a salutat-o dupa ce s-a asezat si el cu un pupitru mai in spate,acolo unde statea mereu ca sa imi poata trimite biletele de amor in timpul orelor.Domnul Daquan a intrat pe usa clasei si s-a asezat la catedra.Ora s-a desfasurat ca in totdeauna.Lectii lungi si termeni vechi pe care abia ii poti intelege,ani de domnie pe care ma chinui sa ii retin si bineinteles personalitati celebre din bataliile pe care le-au dus stramosii nostri.Cand clopotelul anunta pauza de la ora doua m-am indreptat catre vestiar facandu-i cu mana iubitului meu care se indrepta inspre sala de arte.Ora aceasta era singura din
20

program care ne tinea la o distanta de aproape o mie de metri.Eu in sala de sport pregatindu-ma de antrenamentul de innot subacvatic,iar el stand fata in fata cu sevaletul invelit in coala alba si lasandu-si sentimentele sa curga neincetat.
Zgomotele se micsorau cu cat intram mai mult in vestiarul fetelor,care slava Domnului sunt cu mult mai linistite decat baietii de pe holuri.Le-am salutat pe fiecare in parte si mi-am cules costumul de baie din dulap.Era unul intreg cu capetele intre genunchi si coate.Costumul imi amintea de ziua in care am concurat cu liceul din celalalt capat al orasului.Am castigat competitia pe primul loc si am fost proclamata cea mai buna inotatoare din zona.Dar acum,nu mai am aceeasi vlaga in mine.Mi-au disparut aproape toate abilitatile.Poate o fi si din cauza faptului ca acum imi ocup timpul cu baietii si cu parintii mei plictisitori.

Sala de antrenamente pentru inot era mare.Avea cam opt trasee.Primele patru erau facute pentru boboci care se antrenau pe deasupra apei,iar celelalte patru erau pentru cei mai avansati,ca mine,care inotau pe dedesubtul apei.Mi-am pus casca in cap si mi-am asteptat randul la saritura si la cele trei lungimi de bazin.Cand acesta a sosit am luat o gura mare de aer sperand sa imi ajunga macar pentru o lungime.La sfarsitul fiecareia trebuie sa scoatem capul afara si sa luam aer altfel ne inecam.Aveam trei incercari in care trebuia sa imi umplu rezervorul plamanilor,daca nu le executam pe toate riscam sa pierd ceva foarte important si anume viata mea.Dar asa ceva nu se pote intampla.Nu cu
21

mine.Eu sunt Dania Song si,ei bine,trebuie sa reusesc.Vreau sa reusesc.Vreau sa scot cel mai mic timp.Odata spuse acestea am sarit in apa cu avant.Am crezut ca imi vor sari ochelarii si ma voi impiedica in ei,dar din fericire nu s-a intamplat nimic asemanator.Totul a fost perfect,ba mai mult am simtit cum o forta ciudata ma impinge de la spate.Era ca si cum apa ar avea viata si mi-ar da avant.Fara sa trag inca o tura de aer in plamani m-am avantat catre a doua lungime.Acea forta invizibila reaparu si de data aceasta era mult mai puternica.Nu stiu exact ce era insa conteaza faptul ca ma ajuta sa castig.La sfarsitul curselor am luat o gura mare de aer si mi-am proptit coatele pe marginea bazinului.Doamna Cauch,antrenoarea de inot statea in fata mea cu mainile pe genunchi si se uita in ochii mei cu asprime.Este evident de ce.Fata ei,Hilary era in echipa de inot si nu accepta ca altcineva sa o invinga.Dar ar trebui sa accepte adevarul si femeia asta.Eu sunt de mii de ori mai tare decat fata ei.Punct.
-Ce timp am scos doamna Cauch?Am intrebat-o si mi-am dat ochelarii jos de pe ochi ca sa ii pot vedea mai bine figura.
-Patru minute si cincizeci si trei de secunde.Bravo domnisoara Song,ai batut din nou recordul scolii.Sa speram ca nu se va mai intampla,mi-a spus ea si a plecat furioasa catre fiica ei.Am chicotit cand am vazut ce palma infioratoare i-a dat lui Hilary.Mi-am dat si casca de inot jos din cap pentru a verifica daca parul meu a ramas uscat.Doar la varfuri se pare ca era umpic ud dar in rest era complet uscat.M-am asezat pe marginea bazinului.Cineva se apropia
22

de mine.Stiam asta pentru ca auzeam pasi acelei persoane chiar daca se pare ca erau la o distanta acceptabil de mare.Desi stiam ca venea dupa mine,nu m-am intors.Acea persoana isi puse mainile pe umerii mei incercand sa ma sperie,dar din pacate nu-i iesi smacheria.Era Kemp care presupun ca a chiulit din nou la ora de educatie fizica.Era logic,pentru ca nu ii placea deloc sa alerge doi kilometri degeaba.
-Hei,ce faci?M-a intrebat el.
-Bine,fi atent am batut din nou recordul si am luat-o pe Hilary.
-Nu se poate!A zis el uimit.Ai luat-o pe Hilary?Pe fata antrenoarei?
-Da,m-am laudat eu apoi.
-Pai nu ar fi o noutate pentru mine tinand cont ca am langa mine pe cea mai frumoasa,desteapta si rapida fata din scoala,mi-a zis si s-a aplecat pentru a-mi da un sarut dulce pe obraz.
-Iar ai chiulit de la alergari nu-i asa?
-Oarecum.Am vrut sa te vizitez,pentru ca urmeaza ora de fizica si sti cat de strict e domnul M. In legatura cu susotelile si cu pupaturile,si mai si vine la fix.
-Deci,tu ai venit aici ca sa vorbim sau...,mi-a taiat rasuflarea cu un sarut dulce si in acelasi timp si salbatic care ma facea sa il doresc mai mult.Mi-a placut de el din clasa a opta,dar atunci eram in concurenta cu Charlize pentru ca si ea il iubea insa nu la fel de mult cum il iubesc eu.M-am ridicat in picioare ca sa il pot saruta mai bine.Mi-am lasat mainile sa se plimbe pe pieptul lui,iar ale lui pe
23

spatele meu.Mici frisoane ma treceau atunci cand isi cobora mainile mai jos de spate,dar nu atat de jos incat sa imi atinga fundul.Atunci el s-a desprins din sarut si eu l-am urmat la randul meu.
-Ar trebui sa ma duc sa ma schimb.Sunt uda leoarca si cred ca te-am udat si pe tine.
-Nu ma deranjeaza atata timp cat vine din partea ta,mi-a zis si imi facu cu ochiul.Dute si schimbate mai este jumatate din ora asta.Eu o sa te astept la iesirea din vestiarul fetelor.
-Bine,i-am zis si i-am zambit.Am inceput sa alerg catre vestiarul fetelor.Mi-am luat in graba tricoul si blugii negri si m-am schimbat si mai repede.Mi-am lasat parul lung pana la solduri sa cada pe spate si mi-am fortat picioarele obosite sa alerge putin mai repede astfel incat sa nu se termine ora si sa ajung sa nu imi mai traiesc minutele mele perfecte cu Kemp.In drumul meu spre iesirea din vestiar am dat de Jennie.
-Aoleu,dar ce-i cu tine fata de esti asa de grabita?Nu ai de gand sa ma saluti?Aloo,sunt aici,ti-au mancat extraterestrii creierul?Nu ma mai tii minte?Oh te rog vorbeste cu mine!
-Nu pot,scuze,iarta-ma.Trebuie sa il gasesc pe Kemp imediat.A zis ca ma asteapta aici la iesire.Si acum partea amuzanta este pentru ce oare ma asteapta?Eu aici de fata sunt in suspans,iar tu mi-ai zis ca mi-au mancat extraterestri creierul,asta-i buna Jenn.
-Aaa,pardon?Pai ce era sa fac,tu nu imi raspundeai si ziceai ca te controleaza cineva.
-Da,Jenn,ma controleaza dragostea,ia-m zis incercand sa il gasesc pe Kemp din priviri aruncate in toate partile.
24

-Bine,bine,hai fugi doar nu vrei sa iti pierzi iubitelul.I-am zambit si am iesit ca o avalansa pe usa.M-am oprit brusc afisandu-mi un ranjet stramb imediat ce l-am vazut pe Kemp stand lenes cu un picior pe perete si altul jos si cu mainile incrucisate la piept uitandu-se la mine cu ardoare.M-am apropiat de el,iar mana lui s-a strecurat incept printre degetele mele reci de la apa din bazin.M-a tarat dupa el in fuga.L-am intrebat unde ma duce si mi-a zis ca este un loc in care puteam sa fim singuri.Acum am vazut.Era un fel de sifonier mare in care se schimbau baietii din echipa de baschet din care facea parte evident si iubitul meu.El detinea cheia de la usa acelei incaperi si imediat ce mana lui gasi cheia in buzunarul de la spatele blugilor sai a inchis usa.M-a lipit cu spatele de perete si am inceput sa ne sarutam.Mai intai incet si bland,apoi mai salbatic si mai excitant.M-am lasat prada sentimentelor in acel moment.Am inceput sa uit de tot.De mama,care probabil ma va omora dupa ce va afla ca am un iubit,de testul la fizica in care mai mult de sase nu cred ca voi lua,de Jenn care probabil sta cu inima la gura asteptand sa ii povestesc totul.Mana lui se strecura tandru pe sub tricou prinzandu-mi soldurile goale.Eu mi-am avantat mainile mai sus in tricoul lui,atingandu-i pieptul si simtindu-i muschii incordati.Locurile in care ma atingea el ma furnicau timp de cinci secunde iar apoi imi trecea.Si-a urcat si el mainile cu un etaj mai sus prinzandu-mi cupele de la sutien.Am gemut si mi-am lipit si mai mult corpul de al lui.Niciodata pana acum,giugiulelile noastre nu au fost atat de pline de actiune,dorinta si pasiune.Ma intreb de ce nu este mama
25

mea de acord cu faptul ca sunt mare si ca am varsta necesara pentru un iubit.Oare crede ca as putea ramane insarcinata la doar saptesprezece ani?Asta nu este posibil.Sunt si eu constienta ca sunt inca minora.Si oricum s-au inventat deja protectiile in cazul in care as dori,ceea ce probabil nu s-ar putea intampla.
-Mama ta m-ar omora pentru asta,mi-a zis el in timp ce inca ma saruta.
-Mama nu va afla,l-am linistit eu.
A urmat apoi inca o tura de pupaturi,iar mainile noastre se plimbau agale pe unde nimereau.Tot ceea ce conta era ca ne faceau placere toate acele trasee ale lor.Pe mine totusi ma tineau foarte mult in suspans.Nu stiam ce va urma apoi si eram foarte nerabdatoare sa stiu.Mi-am imprastiat din nou degetele prin parul lui pentru ca era asa de moale si era de un negru care iti lua ochii.Tipul asta nu putea trece pe strada fara sa fie fluierat de fete.Dar eu una stiu ca are ochi si trup doar pentru mine.Mi s-au scurs toate gandurile cand clopotelul suna,anuntand terminarea orelor.Am tresarit amandoi la auzul lui.
-Ar trebui sa plecam,mi-a spus el,baietii vor veni in curand sa se schimbe.
-Stai putin.Tu nu ai fost la antrenamentele de baschet?
-Nici la alergari,nici la baschet.Ce puteam sa aleg?Baschet sau iubita mea?Chiar e atat de greu sa iti dai seama?Am dat din cap in semn de „Da,fireste ca m-ai ales pe mine”.Acum hai,nu vrei sa ii vezi pe baieti in lenjerie de corp nu?M-am cutremurat vizibil si am scos limba in semn de protest.

26

-Sa mergem,i-am repetat si l-am luat de mana iesind impreuna din vestiarul baietilor.Nu stiam cum se puteau schimba in camaruta aceea douasprezece baieti.Cred ca domneau mirosurile urate inauntru.Am avut totusi noroc ca am nimerit intr-o zi in care antrenamentul lor incepea mai tarziu,altfel l-as fi tarat pe Kemp in toaleta fetelor caci era de mii de ori mai curata si mai ingrijita.Dar nu as fi putut face asta pentru ca erau camere de luat vederi in fata fiecarei bai ca sa vada daca nu cumva baietii tredeaza intimitatea fetelor sau invers.Sau chiar sa vada cine se mai giugiuleste prin baie.Daca ne-ar fi vazut,apoi ar fi aflat mama si nu cred ca s-ar fi terminat frumos pentru amandoi.Eu as fi fost probabil pedepsita pentru toata viata,iar el,ei bine tinand cont de faptul ca nu locuieste decat cu fratele lui mai mare,nu i s-ar fi intamplat nimic.Parintii lui au murit acum trei ani intr-un accident de masina.Lui nu ii prea convine ideea de a vorbi despre parintii lui si ii dau totala dreptate.Era greu sa vorbesti despre parintii tai morti,mai ales atunci cand erau ambii morti.


 Ora de fizica se desfasura foarte repede.Mi-a placut faptul ca acum domnul Marshall era foarte obosit fara portia lui de cafea,asa ca am putut copia in liniste,iar eu si Kemp ne-am putut trimite biletele de genul :”Hei,iubire zi-mi si mie cum este la exercitiul patru.”Si evident acesta a fost trimis de el.Eu i-am scris asa:”Iti spun exercitiul patru daca tu

27

promiti ca ma saruti dublu dupa ore.”,la care el a raspuns afirmativ ca in totdeauna.Am terminat asa zisa rezolvare a ultimului exercitiu de la fizica chiar cand clopotelul suna de iesire.Profu’ nici nu s-a mai deranjat sa stranga lucrarile asa ca m-a pus pe mine sa o fac.Am mers pe langa toate bancile si am adunat toate lucrarile.Cand pasii m-au trimis la banca lui Kemp acesta imi dadu lucrarea peste care era pus un biletel.”Ne vedem afara dupa scoala.”I-am mimat si eu un „bine” si m-am dus sa ii predau domnului Marshall testele colegilor mei.M-am intors apoi sa imi iau cartile de pe banca si m-am indreptat pe hol catre dulap pentru a-mi lua lucrurile.Am iesit din scoala la sfarsitul orelor si m-am dus sa ma intalnesc cu Kemp.El ma astepta la iesirea din incinta.
-Deci,de ce ai vrut sa ne intalnim inafara scolii?L-am intrebat eu incrucisandu-mi bratele pe piept.
-Pai,vreau sa te invit sa mergi cu mine la carnavalul de Halloween deseara.
-Of,cu siguranta ca vreau sa merg cu tine.Crede-ma,daca ar fi dupa mine,si daca as face eu regulile as merge oriunde cu tine si oricand,insa nu eu decid.Cand voi implini optsprezece ani voi fi pe cont propriu.Pana atunci mama mea nu inceteaza cu replicile de genul:”De ce nu este bine sa te vezi cu niciun baiat.”Cred ca exagereaza foarte mult la chestia asta.Adica am saptesprezece ani.De ce nu m-ar lasa sa am un iubit la varsta asta?Nu ma considera matura inca?Adica,te am pe tine si te iubesc dar daca mama ar afla cred ca mi-ar sparge nuci in cap.

28

-Ai putea totusi sa ii spui.Nu cred ca este atat de rea precum pare.Ce vreau sa zic este ca ar trebui sa incerci.Vorbeste cu ea.Sunt foarte convins ca nu iti va sparge nuci in cap,mi-a spus si imi facu cu ochiul.
Am inceput sa ii insirui iubitului meu cauzele si consecintele care ma fac sa tin totul ascuns de mama mea.El azi avea cu o ora mai mult ca mine,asa ca dupa ce am terminat de vorbit si el a dat din cap la tot ce i-am spus,ne-am luat la revedere si mi-am vazut de drumul meu spre casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu