vineri, 11 noiembrie 2011

Love in carousel

6                                         PROLOG

Ceasul m-a anuntat ca este vremea sa ma scol din pat.Asta am facut.Eram foarte nerabdatoare asa ca am coborat din pat repede si m-am indreptat in jos pe scari catre bucatarie,unde stiu ca in fiecare dimineata mama citeste ziarul si isi bea cafeaua in timp ce tata este la munca.Niciodata nu mi-a povestit unde sau ce lucreaza.Era ciudat.Nu avea niciodata o ora fixa la care sosea acasa si tot programul lui de zi cu zi era diferit.
-Hei,mami ce faci?Am intrebat-o eu pe mama mea.
-Bine,citesc ziarul.Nu este cam devreme?De ce te-ai sculat asa de dimineata?M-am uitat la ceasul de pe perete.Intr-adevar arata ora sapte si douazeci si cinci de minute.
-Pai de fapt astazi este o zi foarte importanta mami si chiar nu vreau sa spui nu.Te rog,am implorat-o eu inainte sa ii spun despre ce este vorba.
-Scumpo,mai intai spunemi despre ce este vorba.De ziua ta nu cred ca as uita asa ca am impresia ca este vorba de cu totul altceva nu-i asa?
-Da,de fapt astazi este o zi importanta pentru ca este ziua de Halloween.Si ma intrebam daca...
-Nu.
-Dar nici nu ti-am spus ce vreau sa fac,am inceput sa plang.Uram momentele ca astea in care parintii iti ghicesc planurile din timp si apoi fac totul sa sune aiurea,ca in acest moment.Nici nu mi-a auzit toata fraza.
-Draga,stiu ca tu vrei foarte mult sa te duci la colindat in noaptea asta,dar esti prea mica si sunt toate fantomele alea pe strazi...si...nu,nu te voi lasa imi pare rau.

7

-Dar alea sunt doar efecte si singurele fantome adevarate sunt costumatiile copiilor.Nu-i corect.Toti colegii mei vor fi acolo.
-Care toti colegii?
-Toti cei care sunt de varsta cu mine.Mami,te rooog!M-am milogit eu la ea chiar daca stiam ca nimic nu va functiona
-Denia,daca parintii aceia isi lasa copii de doar zece ani sa umble noaptea pe strazi atunci sunt doar nebuni.Doar nu vrei ca altii sa o pomeneasca pe mama ta nebuna nu-i asa?Imi pare rau,ti-am zis odata ca nu,atunci nu ramane.
-Nu,tu nu esti nebuna esti doar rea!Am pus accent pe „rea” fara sa ma opresc din plans.Ultimul lucru pe care l-am vazut inainte sa plec in camera mea si sa trntesc usa,a fost privirea ei incruntata amestecata cu o pata de teama insa nu stiam pentru ce se manifesta acea bucata de teama din ochii ei.M-am trantit pe pat si am inceput sa plang cu capul in perna sughitand din cauza lipsei de aer.
Asta era povestea in fiecare an de Halloween.Niciodata nu puteam face ceva amuzant cu familia.











8                                            1

Am inteles de acum sapte ani ca in ziua aceasta nu se va intampla niciodata ceva frumos,asa ca nu m-am mai obosit sa ma scol devreme ca sa o prind pe mama in cel mai bun moment al ei.M-am dus la baie sa ma spal pe dinti si sa imi descurc parul.Acum parul meu era inchis ca in fiecare toamna.Semana mult cu frunzele uscate care formau un covor tomnatic in fata casei noastre.Vara parul meu duce mai mult a blond spalacit decat a saten.Aveam cearcane fiindca aseara nu am inchis un ochi.M-am holbat la laptop toata noaptea vorbind pe messenger cu Kemp actualul meu iubit de care,bineinteles mama mea nu stie.Nu am pomenit niciodata de subiectul cu baietii pentru ca mama mea era impotriva relatiilor.Nu stiu de ce,dar inca ma crede un copil,iar asta este lucrul pe care il urasc eu cel mai mult.La saptesprezece ani deja nu mai poti spune ca esti copil.Poate nu inca major,dar copil nici pe aproape.Am iesit din baie si m-am indreptat catre sifonier.Nu aveam niste gusturi foarte sofisticate.Imi placeau lucrurile simple nu cele incarcate.Mi-am scos o bluza gri cu maneci lungi,o pereche de blugi negri si sosete in dungi albe si negre cu degete.Mi-am pus sutienul care statea intins in pat,apoi am inceput sa ma imbrac si cu restul lucrurilor.M-am privit un timp in oglinda de pe usa sifonierului,mi-am asezat mai bine bluza si m-am dus in bucatarie.Tatal meu,care se intampla sa fie acasa azi,intr-o zi de joi,statea pe coltarul lipit de perete si se uita la reluarea meciului de baseball de aseara.
-Neata,ii spun indreptandu-ma catre frigider pentru a ma decide ce as putea sa mananc azi.
9

-Hei,ce faci?Ma intreba el fara sa ma priveasca.
-Bine,ma pregatesc pentru scoala.Unde este mama?L-am intrebat la randul meu.
-Este plecata pana la matusa Cindy,sti cea care sta peste drum.
-Da tata,stiu,l-am informat.Sti,niciodata nu am putut intelege de ce ii spune mama,acestei femei „matusa” ca doar nu este ruda cu noi.
-O poveste de familie,imi spune el schimbandu-si pozita pe canapeaua incomoda.
-Pe care eu o voi afla...,am spus asteptand continuarea tatalui meu in timp ce imi puneam in farfurie portia de macaroane cu branza.Tata parea sa nu fi auzit intrebarea.Era din ce in ce mai atent la acel meci de baseball in loc sa fie atent la mine.Tot timpul facea asta.Nu existau multe zile in care sa stea pe acasa pentru ca era plecat mai mereu cu serviciul,dar cand statea cu noi nu il interesau decat stirile,meciurile si mancarea buna pe care o facea mama.Nu era deloc un tata rau,era doar putin mai mult absent la ce se petrecea in jurul lui.
-Aloo,planeta catre tata,vorbesc cu tine sa sti,si am pocnit din degete in fata lui atat de aproape incat sa tresara.
-Serios?Si ce anume imi spuneai?
-Pai te intrebam cand...,dar nu am apucat sa imi termin fraza caci el mi-a luat-o inainte.
-Scumpo eu trebuie sa scot ceva la imprimanta...chestii de servici,vorbim alta data bine?„Alta data”,asta era motto-ul lui cand vroia sa scape de un subiect interzis.Dar tot nu

10

pricep ce era atat de interzis la asta?Nu cred ca mama este lesbi.Si nu vreau ca mama sa fie lesbi.In fine m-am facut ca imi vad de treaba.M-am asezat ca sa mananc.Imi era foarte foame si gandul ca o noua zi de scoala va avea parte azi ma infiora mai rau decat noaptea de Halloween.
Ghiozdanul ma astepta in sufragerie cu fermoarele deschise si toate cartile in el.Mi-am luat geaca din cuier,mi-am saltat ghiozdanul pe umar si am plecat catre scoala.Cum am deschis usa casei,mama a aparut in prag.
-Pleci la scoala?Asa devreme?
-Da,doamna Georgia se ocupa cu aranjarea liceului de Hallowen si eu sunt in echipa ei.Ne-a chemat mai devreme.
-Ceva important azi la scoala?
-Nu nimic.O minteam,era evident dupa felul in care ma grabeam sa spun cuvintele.Mama a facut o privire care parea mai mult dezamagita decat suparata si furioasa.
-Oh,bine,doar un mic test la fizica,nimic mai mult.Dar te asigur ca am invatat stai calma.
-Succes,mi-a zis si s-a aplecat sa imi depuna o sarutate pe frunte,apoi a trecut usor pe langa mine si a intrat in casa.
Un fior ma incerca prin deschizatura mica a fermoarului.Parul imi zbura in toate partile din cauza vantului nesuferit,iar ochii imi lacrimau de la frig.Dar mainile cel putin imi ereu mai calde ca asfaltul incalzit de soare intr-o zi fierbinte de vara.Am mers pe jos pana la scoala,asa cum faceam in fiecare zi.Cu doua case departare de noi statea cea mai inganfata fata pe care am puttu vreodata sa o cunosc.In fiecare zi ma rog sa nu nimeresc

11

odata cu ea altfel va trebui sa-i ascult povestile plistisitoare despre cati baieti a cucerit intr-o singura zi si cum.Am vazut usa casei ei deschizandu-se si chiar daca ma asteptam la o dezamagire,aceasta nu aparu.In prag statea surioara lui Brianna,care dupa parera mea era mult mai scumpa si mai nefitoasa decat ruda ei.Aceasta imi facu cu mana,iar eu i-am raspuns la fel.Ma bucuram tare mult ca Brianna nu era acolo.Mi-am continuat astfel drumul fara a baga de seama persoanele neimportante.Am observat ca deja unele case si-au aranjat dovlecii infioratori la usi si ca s-au pregatit foarte bine pentru deseara.As fi vrut si eu asa ceva.Dar din pacate cu asa parinti stricti in casa nu imi puteam permite absolut nimic.Telefonul imi vibra in buzunar.L-am scos si am vazut ca pe ecran era numele celei mai bune prietene a mea,Jennie.I-am raspuns punandu-mi telefonul la ureche.
-Alo?
-Hei,Denia unde esti?Credeam ca vi sa aranjam liceul pentru deseara,mi-a spus ea.
-Sigur ca vin Jenn,stai linistita sunt pe drum,mama mea m-a retinut la usa si a trebuit pana la urma sa ii spun de testul de la fizica.
-Auch,si?I-ai zis ca ai invatat nu?Dar de fapt ai mintit-o.
-Cat de bine ma cunosti.Normal ca nu am invatat.Fizica nu este una dintre materiile mele preferate si nici nu va fi.Tot ce stiu este ca nu pot invata deloc la fizica.Este grea si incurcata.O detest.
-Asta imi place mie mult la tine,faptul ca semeni cu prietena ta cea mai buna.

12

-Uhuh,am reusit eu sa ingan cu tot vantul care imi venea in fata.Hai ca ne vedem la scoala,i-am spus.
-Bine pa-pa,ne vedem,te pup.
-Si eu,pa,am salutat-o si am inchis telefonul lasandu-l sa cada odata cu mana mea in buzunarul gecii.

Am ajus la scoala cu nasul complet inghetat si mainile degerandu-mi.M-am indreptat catre dulapul meu pentru a-mi lasa ghiozdanul si geaca.Ma gandeam ca poate le-asi gasi pe domna Georgia si pe Jennie in sala de arte.Doamna Georgia este profesoara noastra de arte plastice de la inceputul scolii si deja este profesoara mea preferata pentru simplul fapt ca la ora ei ne putem expune sentimentele pe foaie fara sa avem nevoie de prea multe culori.Ea mereu imi zice ca ar trebui sa fiu asistenta dansei,dar colega mea Mabel concureaza pentru aproape toate posturile de asistent inafara de cel de la matematica.Si eu una urasc competitiile,campaniile si toate chestiile de genul acesta.
Am batut incet in usa salei de arte si ma asteptam sa nu fie nimeni,dar apoi cand mi-am bagat putin capul inauntru am vazut-o pe cea mai buna prietena a mea impreuna cu doi baieti din clasele mai mari,care dupa figura lor pareau sa fie genul carora le place sa chiuleasca,nici decum sa ajute la imfrumusetarea scolii noastre de pe interior.Jenn facea inventarul clatinand pixul ei cu gel intre degete ca si cand s-ar gandi ce lipseste de pe lista.Isi ridica incet privirea cand auzi pasi mei greoi pe podea si mii facu cu mana.


13

-In sfarsit ai venit,mi-a spus ea si s-a apropiat de mine ducandu-si gura la urechea mea,nu de alta dar nu ii mai suportam pe astia doi.Sunt o mare bataie de cap.Am inceput sa chicotesc pe infundate in asa fel incat sa nu ma auda cei doi papa-lapte care isi lasau acum semnaturile lor ciudate pe fiecare banca din apropiere.
-Hei,voi doi,poate v-ati razgandi sa ne ajutati si pe noi cu inventarul asta,m-am luat eu de ei.S-au apropiat incet de noi doua fixandu-ne cu privirea de parca nu le-ar veni a crede ca o fata mai mica s-a luat de ei.
-Nici nu stiu de ce v-ati inscris in chestia asta.Infrumusetarea scolii de Halloween nu se refera la a speria copiii cu semnaturile voastre obscene pe care le-ati facut de cand suntem aici.Se refera la a face un inventar,la a ne organiza si a trece la treaba.
-Aam,Jenn cred ca e prea evident de ce s-au inscris.Vor sa ciuleasca de la primele trei ore.Baieti stiti ca dupa aceea va trebui sa va intoarceti la restul orelor nu-i asa?Au dat amandoi din umeri in acelasi timp in semn ca nu le pasa.Acum reuseam sa ii privesc mai indeaproape.Primul dintre ei era blond si usor carliontat,si era imbracat cu o bluza bleoumaren si o camasa verde-inchis pe deasupra,asortata cu blugii negri.Cel de-al doilea era brunet cu ochi negrii la fel ca si blugii blondului.Purta un tricou alb cu emblema scolii si am realizat ca juca in echipa de baschet.Era inalt cam de unu saptezeci.Celalalt era mai scund cu vreo cinci centimetri.
-Stiti,va puteti face de folos,vreti sa mergeti sa o cautati pe doamna Georgia?Se pare ca nu are de gand sa mai apara.
14

-Si voi ve-ti face ce?Intreba brunetul.
-Noi,raspunse Jennie,inventarul si planul actiunii.Sper sa va grabiti totusi.Hai,hai,i-a gonit ea pe cei doi,care au inceput sa mareasca pasul si au trantit usa in urma lor.Cred ca pana la urma ma pot obisnui cu astia.Poate or fi ei niste popandai dar macar ii poti comanda.Am inceput sa rad.Prietena mea era foarte amuzanta si nu exista zi in care sa nu ma faca sa rad uitand astfel de stresul de acasa si de la scoala.
-Deci,am inceput,ce facem prima oara?
-Inventarul acestor trei cutii l-am facut eu deja,acum urmeaza inventarul celorlalte patru.Tu va trebui sa scoti pe rand fiecare obiect din cutie si sa mi-l numesti,iar apoi eu il voi trece pe hartie.
-Bun,am zis si am inceput sa scot cate ceva din a patra cutie.Dantela neagra,uau e chiar tare.Mini dovlecei fiorosi,o multime de mini dovlecei fiorosi,i-am repetat eu lui Jenn.Pai cred ca asta e tot in cutia a patra.Urmatoarea,am zis eu ca pentru mine.A cincea cutie era mult mai mare decat primele.Acolo ar putea incapea un om intreg daca stau bine si ma gandesc.Ma apropii de ea,ii deschid incet capacul.Mi-am dus mana la gura ca sa nu se auda prea tare tipatul pe care l-am tras.Am cazut pe spate speriata si am ramas acolo pana cand a venit Jenn sa vada ce am patit.A dat si ea cu ochii de creatura din cutie si si-a dus ambele maini la gura ca si cand nu i-ar veni sa creada.Nu parea speriata,doar uimita.S-a uitat la mine,apoi s-a uitat la acea creatura iar si iar si iar,nu isi putea crede ochilor ca i-a trecut domnisoarei Georgia prin cap.Ar trebui sa o intreb data viitoare cu ce vom avea de-aface.Fara sa
15

vreau am inceput sa rad si m-am sculat in picioare aranjandu-mi hainele deja prafuite de la podea.
-Ii facem inventarul si astuia?Am zis eu inca uitandu-ma in cutie si razand prosteste.
-Sa vedem,incepu Jenn,are doua maini si cel mai probabil nu sunt dezmembrate de corp,hmm,picioarele sunt la locul lor in cazul in care nu si-au pierdut degetele prin interiorul cutiei,care apropo duhneste.Sper ca aceasta...”creatie” sa nu fie totusi adevarata,cred ca m-as pisa pe mine daca ar fi.
Mi s-a intors stomacul pe dos cand am inceput sa simt duhoarea ce venea din dreptul hainelor zdrentuite pe care le purta acel zombi.Oare de unde l-o fi adus doamna?Cred ca nici nu vreau sa stiu.Avea fata unui mort si vreau sa zic unui om mort de-a binelea.Dar eu una nu cred ca doamna Georgia ar fi omorat un om,special ca sa il achizitioneze pentru decorul liceului nostru de Halloween.Ar fi fost ciudat.Usa se deschise in timp ce noi ne holbam la continutul cutiei.Ne-am intors capul instantaneu,iar pe usa aparu domnisoara Georgia cu cei doi pampalai cu care trebuie sa lucram azi.
-Bunaziua,am salutat-o eu si Jennie pe doamna in acelasi timp.
-Hei fetelor.Ati terminat de facut inventarul?N-ea intreat ea.
-Mdaaaa,o intrebare am si eu,am intervenit.
-Sigur,ce este?
-De unde ati facut rost de...chestia asta moarta?Cei doi baieti au parut uimiti de ceea ce am spus asa ca au venit

16

mai aproape de mine ca sa vada ce e in cutie.Au facut ochii de marimea unei mingi saltarete si au cascat gura.
-Oh,vrei sa zici acel zombi.Da pai nu este adevarat,cel putin asa mi-a zis patronul firmei de la care l-am cumparat.A mai zis si ca este facut suta la suta din ceara, asa ca nu va faceti griji ca nu musca.
-Dar,mirosul este ingrozitor,a zis Jenn tinandu-se de nas,ceea ce ii facu vocea sa sune mai rau ca cea a lui Donald Duck.
-Da stiu,a aprobat-o doamna Georgia,am fost informata si ca l-au dat pe acest personaj inspaimantator cu un fel de parfum creat de ei acolo la firma.Este infiorator,dar trebuie sa recunosc,au facut o treaba excelenta oamenii care au lucrat la el.Pana la urma asta e farmecul de Hallowen nu-i asa?
-Da aveti dreptate,i-am zis.Acum mai avem doar o cutie.
-Cum adica doar o cutie?Se mira domnisoara.
-Doar atata mai este pe aici doamna,a zis Jenn.
-Of,zevzecilor.Unde sunt restul de cutii?Unde pensula lu’ Da’Vinci le-ati lasat?
Inca un lucru aparent vizibil care imi placea la aceasta profesoara,era ca stia sa glumeasca cu noi si ca le vorbea celor prosti pe limba lor,chiar daca folosea aspecte din lumea picturii.
-El le-a pierdut,a zis unul dintre ei.
-Ba el le-a pierdut,a zis al doilea.
Cei doi natarai aratau unul catre celalalt cu degetele ca sa isi acopere greseala.

17

-Spuneti odata unde sunt restul cutiilor si terminati cu prostiile.
-In cabinetul de chimie,au raspuns ei simultan.
-Bine,eu ma duc,voi stati aici si ajutati-le pe fete ok?A zis si a iesit pe usa cabinetului.
Am inceput sa ma uit ciudat la baieti.Nu aveam nevoie de ajutorul lor.Ar putea sa stea linistiti si sa se scobeasca in nas decat sa ne ajute pe noi.Cred ca primul lucru pe care l-ar face ar fi sa-l scoata pe zombi din cutie si sa se joace cu el ca intr-un joc video.
-Noi facem treaba si voi stati inteles?I-a comandat Jennie.Facea foarte bine pe sefa cand intalnea asemenea specimene stupid structurate pe interior.
-Putem si noi sa facem ceva,a zis blondul.
-Si ma rog,ce ati putea voi sa faceti?Eu una cred,pardon,stiu ca nu sunteti buni la nimic,le-am trantit eu in fata.
-Uite ce putem face,a zis din nou blondul care era cam de aceeasi inaltime ca mine.S-a apropiat de mine sculptandu-ma din priviri.Mi-a prins soldurile cu ambele maini,apoi le-a coborat incet catre fundul meu.Si-a apropiat capul astfel incat sa ii simt respiratia calda mangaindu-mi fruntea.O,doamne baiatul asta e cam obsedat.Oare incearca sa ma sarute?Nu am fost de acord sa aflu ce avea sa se intample mai departe.I-am tras o palma care ii facu obrazul sa se onduiasca dupa forma degetelor mele.Prietenul lui a mimat un „uu” ca si cand nu i-ar fi venit sa creada ca o fata ca mine da palme atat de dureroase,ceea ce probabil il face sa fie norocos ca nu si-a incercat el norocul.
18

-Cum indraznesti?Porcule!M-am tipat eu la el.Nimeni inafara de Kamp nu imi poate atinge fundul perversule.Gaseste-ti altul sexy de care sa iti bati joc ca eu nu sunt disponibila,nu pentru tine.Acum scuzati-ne toate aceste obiecte au ramas in grija noastra.Ne descurcam de minune si fara voi doi asa ca a-ti putea chiar sa va carati acasa.
Mi-au ascultat porunca si au pasit agale,uitandu-se la roseata din obrazul drept al celui care a vrut sa ma sarute.
-Doamne ce dobitoci,cum a putut sa creada ca te poate saruta?M-a intrebat Jenn.
-Nu stiu.Ceea ce stiu,este ca vreau sa terminam mai repede cu aranjatul scolii si poate mai am timp sa si citesc ceva la fizica.
-Exact,hai sa terminam cu toata organizarea asta si sa ne vedem de-ale noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu